maandag 9 februari 2009

Ding 3: Klokken en klepels

Inmiddels ben ik toe aan ding 3; een blog schrijven over mijn ervaringen met de eerste dingen! Mijn grootste ontdekking is dat ik merk dat ik bij deze eerste dingenervaring het leuk vind om iets over mijzelf te melden en met anderen te delen. Op deze - voor mij toch wel anonieme manier- manier. Ik bepaal nl graag zelf wie wat over mij weet... Benieuwd wie van mijn gewaardeerde collega's de geluiden van Daryll Ann weet te waarderen of ook open zou staan voor een date met mr Darcy??

Verder is het prettig om behalve de klok te horen luiden nu ook wat meer te weten over de precieze locatie van de klepel. Het is goed om behalve vele geluiden en termen te horen ook te weten wat er in de wereld om je heen nog meer gaande is. En dat je niet precies leest in de krant of hoort op het acht uur journaal ;-) Ik ga ook zeker gebruik maken van de mogelijkheden die me aangereikt worden op deze manier. Hoe en wat voor de bieb; ga ik nog even over nadenken.

1 opmerking:

  1. Hoi,
    Prettig positief, ga zo door! Het is ook goed om meer over de klepel te weten. (Straks word je onherroepelijk ingehaald door je kinderen. Dat moment zou je toch zo lang mogelijk uit moeten weten te stellen...)
    Ga helemaal terug naar mijn 'folkperiode' met je muziek. Heel goed!
    Groetjes, Thea

    BeantwoordenVerwijderen