maandag 23 februari 2009

anonymous

Ik en publiceren op het grote wereld wijde web; het blijft nog wat onwennig op een of andere manier. Maar toch wil een stukje van mij ook graag weer een paar regels publiceren merk ik. Zou dat boek er dan toch gaan komen????

Iemand die me kan vertellen hoe ik op andere blogs kan reageren zonder dat mijn profiel, naam of wat dan ook van mijn persoontje direct aan mijn reactie gelinkt wordt? Hoe navigeer je als misses nobody over het web? Hoewel ik tijdelijk als brunette door het leven ga voel ik me toch weer even redelijk blond. Las iets over een zgn 'privébericht'? En daar zijn ze weer hoor; de klok en de klepel!! En dat komt hard aan op het moment dat je net precies denkt dat je het begrepen hebt. Ben nog maar bij ding 4 of 5 natuurlijk....
Op dit moment heb ik natuurlijk geen grote geheimen voor mijn collega's. Maar wie weet wat ik in deze wondere wereld nog ga tegenkomen en zal oppakken.... ;-) Voor nu eerst mijn bed hoop ik; ik bin skjin ynein hihi. Toch Symen?

Overigens; reacties op mijn krabbels zijn zeer welkom beste collega's (en vriendinnetje; ik ben trots op mijn 'externe' volger! ) of je dat nu anoniem wilt doen of niet. Dan euhh zal ik daar zelf ook wat fanatieker in worden; anoniem en als Cindy ok? Tot morgen!

3 opmerkingen:

  1. Test. Ik heb al tig keer geprobeerd een reactie op een ander zijn blog te maken. Zou het nu lukken?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, blijkt dat je eerst moet inloggen op je gay mail. (Er komen nog 5 andere profielen uit het menuutje rollen; geen zoutloos idee waarvoor die zijn) Nuttige info allemaal, met mijn vele e-mail accounts zou het inderdaad toeval zijn geweest dat de juiste aanstond. En als je dan ook nog op verschillende computers werkt verdwaal je nog sneller....

    Anayway, hier de inhoudelijke reactie: Cindy, je Frysk is beter dan je denkt. Gewoon mee doorgaan. En ik heb voor jou nog (gratis! nieuw!) een boekje met 4 korte verhalen in het Fries.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Cindy,
    Dat zou het 'leukst' zijn inderdaad, als iedereen op iedereen gaat reageren. Helaas, helaas, het werkt in real life toch iets anders!
    Onder 'Gebruikersprofiel bewerken' kopje 'identiteit' kom je 'weergavenaam' tegen. Toelichting hierbij is: Vereist, de naam waarmee u uw blogberichten ondertekent.
    Dit zou betekenen dat je niet anoniem kunt reageren. Info over 'privebericht' wordt vervolgd, moet ik nog even uitzoeken!
    Groetjes,
    Thea

    BeantwoordenVerwijderen