maandag 9 februari 2009

Ding 1: dingen doen

Elke dag doe ik vele verschillende dingen. Kan ik gaan opnoemen, maar op dit moment zie ik daar het nut nog niet van in. Die schroom stap ik binnenkort vast overheen, aangezien ik de komende tijd minimaal 23 blogs ga maken over evenzovele dingen. Eens zien of ik mij tot deze 23 dingen kan beperken!

In elk geval ben ik momenteel bezig met iets waarvan ik niet gedacht had dat ik het zou doen; een blog voor iedereen die dat wil op het wereldwijde web. Niet dat ik grote verwachtingen heb hoor van grote getalen vaste aanhangers. Hoop in elk geval dat ik mijn coaches een leuke tijd kan bezorgen met de krabbels. Alvast bedankt Janneke en Thea! Tot nu toe bevalt het wereldwijs worden uitstekend, dus dat belooft wat voor de komende tijd!

Ik houd het kort; ben benieuwd naar mijn volgende ding dat me te doen staat...

1 opmerking:

  1. Hoi Cindy,
    Goed joh, je blog met filmpjes. Leuk! Een blog dat iedereen kan lezen...tsja, maar net wat jij wilt wat mensen over je te weten mogen komen. In dit geval vnl. over 23 dingen (maar extra's zijn ook altijd leuk). Ben benieuwd!
    Groeten, Thea

    BeantwoordenVerwijderen